Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
August 19, 2012
Image Size
933 KB
Resolution
1100×800
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,040 (1 today)
Favourites
760 (who?)
Comments
111
Downloads
132
×
Headphone Actor by skittIess Headphone Actor by skittIess
Yorukichi did a cover of Jin's Headphone Actor ages ago and I only recently got around to drawing fanart for it ;;

BUT ITS AMAZING OMFG YOU HAVE YOU LISTEN TO IT: nicosound.anyap.info/sound/sm1…
press the triangle play button to play
OMFG HEAD EXPLODE _| ̄|○ _| ̄|Σ・’、-=≡○

ermagod yorukichi's voice bby omfg

omg I'm in love with the Kagerou Project characters; they're all so amazingg! Shintaro and Ene are my favourites though. (っ´ω`c)

LET THE CYBER SHIPPING BEGIN ・゜・。 (。.д.。)

---------
Yorukichi/よるきち mylist: www.nicovideo.jp/mylist/197842…
Headphone Actor (c) じん/Jin
Character Design (c) しづ/Shidu
Add a Comment:
 
:icongamagami:
GAMAGAMi Featured By Owner Jul 19, 2014  Student Traditional Artist
Sweet :D (Big Grin) 
Reply
:iconlyran-wolf:
Lyran-Wolf Featured By Owner Apr 20, 2014  Student Digital Artist
ooh this is so kewl *w*

dun mind me...Im just a random passerby...whos jus gon comment and watch u n shiz.

pce yo ;P
Reply
:iconskittiess:
skittIess Featured By Owner Apr 25, 2014  Hobbyist Digital Artist
ahh thank you so much!! <3333
Reply
:iconlyran-wolf:
Lyran-Wolf Featured By Owner Apr 25, 2014  Student Digital Artist
np :D <3
Reply
:iconhyperactivehurricane:
HyperactiveHurricane Featured By Owner Sep 7, 2013  Hobbyist General Artist
awesome fanart is AWESOME~ *.*
Reply
:iconskittiess:
skittIess Featured By Owner Sep 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
gosh thank you so much! <3
Reply
:iconjackiesan17:
jackiesan17 Featured By Owner Aug 2, 2013  Hobbyist Traditional Artist
I love the song! Makes me wanna dance!!!! lol
Reply
:iconskittiess:
skittIess Featured By Owner Aug 4, 2013  Hobbyist Digital Artist
I love that song too <33
Reply
:iconjackiesan17:
jackiesan17 Featured By Owner Aug 4, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Yesss~ btw I love your icon! lol
Reply
:iconskittiess:
skittIess Featured By Owner Aug 4, 2013  Hobbyist Digital Artist
ahh haha thank you <3 It's Aoba from dramatical murder!
Reply
:iconjackiesan17:
jackiesan17 Featured By Owner Aug 4, 2013  Hobbyist Traditional Artist
AWWWWW~ I love him!!! :heart: Who made it?
Reply
:iconqtcomics:
QTcomics Featured By Owner Feb 21, 2013  Hobbyist Artist
maybe u can help me with something
Reply
:iconskittiess:
skittIess Featured By Owner Mar 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
what is it you need help with?
Reply
:iconqtcomics:
QTcomics Featured By Owner Mar 1, 2013  Hobbyist Artist
[link] i'm making an anime series and i could use some help
Reply
:iconqtcomics:
QTcomics Featured By Owner Feb 21, 2013  Hobbyist Artist
cool ur awesome
Reply
:iconskittiess:
skittIess Featured By Owner Mar 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
thanks!
Reply
:iconqtcomics:
QTcomics Featured By Owner Mar 1, 2013  Hobbyist Artist
ur welcome
Reply
:iconharu-naru:
haru-naru Featured By Owner Feb 5, 2013  Student Artist
KAGEROU PROJECTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT FINALLY ANOTHER FANNNNNNNNNNN ;D;
Reply
:iconskittiess:
skittIess Featured By Owner Feb 7, 2013  Hobbyist Digital Artist
o m g I LOVE KAGEPRO AMG THE CHARACTERS AMG ENEEEE LOL THAT CYBER HOE AND SHINTARO OH WOW those are my favourite characters by far omgomgogm

the songs are so much love too omgogmogmg
Reply
:iconharu-naru:
haru-naru Featured By Owner Feb 8, 2013  Student Artist
Hahah I love all the characters +v+

BTW I just realised,is that Aoba from DMMD on your icon? o.o
Reply
:iconskittiess:
skittIess Featured By Owner Feb 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
YES.

YES IT IS OMG

I LOVE YOU FOR RECOGNISING IT AHHHH :heart:
Reply
:iconharu-naru:
haru-naru Featured By Owner Feb 9, 2013  Student Artist
QUICK.WHO'S YOUR FAVOURITE GUY IN THE SERIES?!!!>:U
Reply
:iconskittiess:
skittIess Featured By Owner Apr 15, 2013  Hobbyist Digital Artist
QUICK IN SKITTLES' HEAD = REPLIES IN 2 MONTHS

OMG WHAT IS WRONG WITH ME LOL

ALSO

SHINTARO

AND KONOHA I CANNOT CHOOSE DON'T MAKE ME CHOOSE BUT ALSO SETO AND KANO WHOA WHOA THEY'RE ALL SO COOL

OMG I AM SO ASHAMED LOL WH- HOW DID I NOT SEE THIS COMMENT TILL 2 MONTHS AFTER LKDSJLDKJADS
Reply
:iconharu-naru:
haru-naru Featured By Owner Apr 30, 2013  Student Artist
LOL IT'S OK; MY REPLY IS PRETTY LATE TOO

Btw,random but do you think Shintaro's sister pairs off with anyone? ._.
Reply
:iconskittiess:
skittIess Featured By Owner May 2, 2013  Hobbyist Digital Artist
yes i totes ship momoxshintaro INCEST FYES

i think momo and kano is cute aw but then kano kido is also cute aw aw aw aw
Reply
:iconwitchofstories:
WitchOfStories Featured By Owner Sep 26, 2012  Hobbyist General Artist
Beautiful!! :)
Reply
:iconskittiess:
skittIess Featured By Owner Sep 28, 2012  Hobbyist Digital Artist
waaa thank youu! ♥
Reply
:iconmidnite545:
midnite545 Featured By Owner Aug 28, 2012  Student Digital Artist
he's hot
Reply
:iconskittiess:
skittIess Featured By Owner Aug 31, 2012  Hobbyist Digital Artist
HAHA thanks! ♥
Reply
:iconmidnite545:
midnite545 Featured By Owner Sep 8, 2012  Student Digital Artist
your're welcome
Reply
:iconyukiko-kail:
Yukiko-Kail Featured By Owner Aug 28, 2012  Student Traditional Artist
Very nice!
Reply
:iconskittiess:
skittIess Featured By Owner Aug 31, 2012  Hobbyist Digital Artist
thank you! ♥
Reply
:iconxxmidnightxxeyesxx:
xxMidnightxxEyesxx Featured By Owner Aug 23, 2012  Student General Artist
O3O
Omi Yami likies....<3
:La:
Reply
:iconskittiess:
skittIess Featured By Owner Aug 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
thank you~! |D
Reply
:iconshishka-chan:
Shishka-chan Featured By Owner Aug 21, 2012  Hobbyist
nice ovo
Reply
:iconskittiess:
skittIess Featured By Owner Aug 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
thank you~ ♥
Reply
:iconblu-ion:
blu-ion Featured By Owner Aug 20, 2012   Artist
hnngg i love his clothes ; o ;
Reply
:iconskittiess:
skittIess Featured By Owner Aug 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
aahhh, they are awesome! shidu did the character designing, I simply copied the original character's outfit LOL o(∇`*o)

so I can't take credit for the awesome clothes ;v;
Reply
:iconchibiramen-san:
ChibiRamen-san Featured By Owner Aug 20, 2012  Hobbyist Traditional Artist
AWESOME~!!! :la:
Reply
:iconskittiess:
skittIess Featured By Owner Aug 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
haha, thank you! ( ▽`)♥

also your icon, isn't that konoha? (∇`*)
Reply
:iconchibiramen-san:
ChibiRamen-san Featured By Owner Aug 22, 2012  Hobbyist Traditional Artist
yes~! >w<
Reply
:iconmisuki-hikotsu:
Misuki-Hikotsu Featured By Owner Aug 20, 2012  Hobbyist Digital Artist
mega epic >w<
Reply
:iconskittiess:
skittIess Featured By Owner Aug 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
waaah, thank you! ♥
Reply
:iconmisuki-hikotsu:
Misuki-Hikotsu Featured By Owner Aug 22, 2012  Hobbyist Digital Artist
u is welcome X3
Reply
:iconluminowa:
luminowa Featured By Owner Aug 20, 2012
I love headphone and i love your art!
Reply
:iconskittiess:
skittIess Featured By Owner Aug 20, 2012  Hobbyist Digital Artist
ahhh thank you! %u2661
Reply
:iconghinablue:
GhinaBlue Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist General Artist
the new generation of soraru !
but he's more powerful QwQ
Reply
:iconskittiess:
skittIess Featured By Owner Aug 20, 2012  Hobbyist Digital Artist
ahaha I guess so~ although I don't like soraru that much.. He can't sing live at all omg OTL"

Where as yorukichi doesn't do much to edit his voice so it still sounds amazing during lives <3333
Reply
:iconghinablue:
GhinaBlue Featured By Owner Aug 20, 2012  Hobbyist General Artist
I know that, he sounds very weird when singing... he always force to make a higher pitch, then falls ==;

but it's always fit when covering extremely low pitch like in Dream Meltic Halloween
Reply
:iconskittiess:
skittIess Featured By Owner Aug 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
yeah, he does that ;w;

but then again, who needs a good voice with soraru's mixing skills? |D he's amazing at mixing and omfg

have you heard his Boku-Boku .β cover? it's where he sings semi quavers at 180 bpm (*Д`)
its by far his best cover IMO; the autotune really suits the song and during the fast parts, his voice sounds so smooth ;v;

you can listen to it here: [link] ( ▽`)
Reply
Add a Comment: